Yoga

Dobrodošli u yoga kutak Centra za Yogu, Bodywork i Masažu Dodirom do Zdravlja. Bilo da ste početnik koji znatiželjno korača novim mu svijetom yoge ili iskusni vježbač koji se želi priključiti nekoj od grupa i vježbati u društvu, drago nam je da ste odabrali naš centar.

  • Vježbamo u malim grupama što nam omogućava individualni pristup  i bolje prepoznavanje potreba svakog polaznika.
  • Ako ste prvi put kod nas možete odabrati probni sat koji je besplatan. Vrijeme prije počeka sata iskoristite za upoznavanje s učiteljicom i postavljanje pitanja ako ih imate.
  • Svakako obavijestite učiteljicu o određenim ozljedama ili zdravstvenim stanjima kako bi odabrali najprikladniji program za vas.


Za vježbanje ponesite:

  • udobnu odjeću u kojoj se možete slobodno kretati
  • mali ručnik i prostirku, a ako nemate svoju, možete ju posuditi u studiju.

Sve ostale rekvizite (ciglice, dekice, podloške za koljena…) možete pronaći kod nas.

Mjesečna članarina kreće od datuma uplate i traje mjesec dana. Ritam kojim želite pohađati satove odabirete sami. Ako iz nekog razloga ne možete dolaziti na 15 dana, obavijestite nas o tome. U tom slučaju članarinu je moguće zamrznuti. Moguće je kupiti i drop-in sat po individualnom dolasku.

Zbog ograničenog broja mjesta, molimo da svoj dolazak najavite telefonski, koristeći obrazac za prijavu ili direktno  e-mailom: info@dodiromdozdravlja.com

Upisi na Yogu i grupne aktivnosti

Obavještavamo sve zainteresirane klijente da su krenuli upisi za novu sezonu Grupnih aktivnosti u Centru za jogu, bodywork i masažu Dodirom Do Zdravlja. Uveli smo različite programe te pripremamo i nove, prilagođene vašim potrebama.
Sve aktivnosti kreću danom objave i upisati se možete putem našeg Web obrasca i rezervirati svoje mjesto.
Potrebno je navesti termine koji vam odgovaraju te broj tjednih dolazaka.
Upisati se možete na jednu ili više aktivnosti. Prvi sat je besplatan i nakon toga možete odlučiti želite li se upisati na mjesečnoj bazi.

UPISI NA JOGU I GRUPNE AKTIVNOSTI:
Raspored tjednih aktivnosti možete pogledati Ovdje.

SVE USLUGE Centra:
Sve informacije o uslugama Centra za jogu, bodywork i masažu Dodirom Do Zdravlja potražite na našoj stranici Usluga.

KONTAKTIRAJTE NAS:
Ukoliko imate dodatna pitanja ili želite pobliže saznati o nekoj od aktivnosti slobodno nas direktno kontaktirajte:
tel.: 01/ 2395 777
mail: info@dodiromdozdravlja.hr

1x tjedno / 4 dolaska mjesečno:  200,00 kn

2x tjedno /8 dolazaka mjesečno:  300,00 kn

3x tjedno / 12 dolazaka mjesečno:  350,00 kn

Drop-in class:  50,00 kn

Individualni sat:  250,00 kn

ABC Yoga

ABC yoga satovi (Absolute Beginners Class), kako i samo ime kaže, namijenjeni su potpunim početnicima, kao i onima koji imaju iskustvo u yoga praksi, no žele ponovno iskusiti um početnika i podsjetiti se osnova.

Ovdje učimo:

  • osnovne asane (pozicije),
  • pravilni ulaz/izlaz i anatomsko poravnanje u njima,
  • osnovne tehnike disanja (pranayame),
  • kako sinkronizirati dah s pokretom.

Polaznici također uče osnove dinamičnih satova yoge uz sporiji ritam, što ih priprema za istraživanje drugih yoga stilova. Nakon izvođenja asana slijedi uvod u meditaciju i svjesno opuštanje tijela.

Vinyasa yoga

Vinyasa yoga, kao stil izvođenja yoga položaja, najčešći je pojam koji se danas vezuje za mnoge moderne prakse.
Vinyasa označava povezivanje nečega u inteligentni slijed s određenim ciljem i namjerom. U yoga praksi to se odnosi na:

  • povezivanje položaja (asana) u sinkroniziranom slijedu,
  • povezivanje pokreta tijela i daha,
  • povezivanje određenih grupa asana kroz prijelaze između njih čime dovodimo tijelo u neutralan položaj.

Za vinyasu je karakterističan velik broj mekih prijelaza te se tijelo zbog neprestanog kretanja vrlo brzo zagrijava. Kontrakcije mišića potiču brže izbacivanje toksina iz tijela povoljno djelujući na srčano žilni i dišni sustav te pokretljivost.

Zbog svoje dinamičnosti satovi vinyase namijenjeni su onima koji imaju već neko predznanje i iskustvo u yoga praksi.

Hatha yoga

Hatha yoga primjerena je onima koji žele iskusiti yoga praksu na jednostavniji i pasivniji način. Smatra se bazom iz koje su nastali mnogi drugi stilovi yoge. Sastoji se od:

  • prakticiranja tradicionalnih položaja (asana),
  • različitih tehnika disanja (pranayama), tehnika relaksacije i povlačenja pažnje.

U asanama se zadržava duže vrijeme s naglaskom na koncentraciju na dah i opuštanje tijela, što uravnotežuje živčani sustav i dovodi do duboke opuštenosti. Dah se koristi kao poveznica između uma i tijela, a asane kao psihosomatske vježbe utječu na tijelo, dah, psihu i svijest.

Hatha yoga pruža meditativno iskustvo kroz svjestan pokret i uči nas ostati prisutnima u sadašnjem trenutku.

Yogalates

Program nastao kombinacijom yoge i pilatesa, kreiran je kao kompletan i efikasan trening u kojem se pilates principi spajaju s yoga filozofijom.
Sastoji se od:

  • položaja tijela,
  • vježbi disanja i relaksacije iz yoge
  • vježbi snage, izdržljivosti i istezanja, karakterističnih za pilates.

Pokret je po svojoj prirodi kontinuiran; u svakodnevnom životu pokreti su međusobno povezani i nikada nisu fragmentirani ili izolirani. Na taj način planirane su i sekvence vježbi, kako bi vježbači postepeno napredovali i imali gladak, neprekinuti slijed pokreta.

Izvođen na takav način, trening unaprjeđuje ravnotežu, kontrolu i koordinaciju, a uz pravilan način disanja i tehnike osvještavanja i opuštanja tijela umanjuje se razina stresa te pospješuje rad unutarnjih organa što blagotvorno djeluje na cijeli psihofizički sustav.

Individualni satovi yoge

Individualni ili privatni sat yoge je sat na kojem su prisutni samo vježbač i instruktor. Individualni satovi isplanirani su tako da su prilagođeni potrebama vježbača.

Program asana (položaja), vježbi disanja i relaksacije osmišljen je tako da što efikasnije djeluje na identificirani problem ili potrebu vježbača, tako da su i pozitivni efekti izraženiji i brži.

Ovakav način vježbanja naročito je prikladan za one s ozbiljnijim zdravstvenim tegobama, gdje regularni grupni program nije adekvatan ili je suviše zahtjevan za trenutno stanje vježbača.

Satovi individualne poduke mogu biti identični grupnom programu ili biti strukturirani tako da imaju naglasak na odabranom aspektu (vježbe/asane, seanse opuštanja, tehnike disanja, meditacija).

Ako želite vježbati u društvu, na individualni sat možete povesti nekoga s kime biste htjeli podijeliti to iskustvo.